21.8.2019

Hanketyöntekijä Brigitta

Hei!

Olen Brigitta, toimin KATE-hankkeessa hanketyöntekijänä.
Tässä blogitekstissä, kerron vähän itsestäni ja mitä teen hankkeessa.

Valmistuin Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulusta vuonna 2017 yhteisöpedagogiksi.

Vuonna 2018 olin TE-toimiston kautta työkokeilussa Otavan Opiston MESVO-hankkeessa.


Onnistuneen työkokeilun ansiosta, minut valittiin KATE-hankkeen hanketyöntekijäksi maaliskuussa ja siitä lähtien olen työskennellyt hanketyöntekijänä.

Pääsääntöisesti toimin asiakkaiden parissa, haastattelen ja kartoitan asiakkaiden osaamista. Olen myös aktiivisesti yhteydessä heidän kanssa ja tarvittaessa autan heitä työnhaussa ja siihen liittyvissä asioissa.

Hankkeessa työskenteleminen on ollut todella mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Olen nauttinut tämän työn vaihtelevuudesta ja erilaisten ihmisten tapaamisesta. Tämän työn myötä olen oppinut paljon itsestäni ja työtaidostani, kuten esimerkiksi miten toimia eri kulttuuritaustaisten kanssa.

Ollessani töissä KATE-hankkeessa, sain mahdollisuuden kehittää tiimityöskentelytaitoja,
viestintätaitoja ja asiakaspalvelutyötä.

Toivon että, hankkeen päättymisvaiheessa olisin valmis uusiin seikkailuihin, jossa voisin hyödyntää täältä oppimani taitoja.


Minun yhteystiedot löytyvät meidän nettisivultamme www.katehanke.fi.

Tutustukaa nettisivuumme ja ottakaa rohkeasti meihin yhteyttä chat palvelun kautta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hankkeen esittely

Etelä-Savo on Suomen ikääntynein maakunta. Väestönkehityksessä on tapahtunut negatiivinen luonnollinen väestönmuutos, eli kuolleisu...